| Αποκάλυψη: Που πάνε τα λεφτά από τα διόδια | |
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
msp vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 48 Τόπος : Athens, Ellas - Shantou, China Registration date : 27/10/2009
| Θέμα: Αποκάλυψη: Που πάνε τα λεφτά από τα διόδια Δευ Ιουν 04 2012, 14:01 | |
| Από πρόχειρους υπολογισμούς για ένα χιλιόμετρο ενός τμήματος εθνικού δρόμου
πλάτους 20m, το κόστος για την κατασκευή του...
ανέρχεται στο ποσό των 8.000.000 ευρώ, δηλαδή με απλά λόγια το κόστος κατασκευής είναι 100ευρώ/m2 , αν υπολογίσουμε για… γεφυρώσεις αρδευτικά κλπ ένα διπλάσιο κόστος ανοιγμένο σε m2 τροποποιείται σε…200ευρώ/m2.
Αν διπλασιάσουμε το συνολικό κόστος για απρόβλεπτα και διάφορα ειδικά έργα το συνολικό κόστος τροποποιείται σε 400 ευρώ/m2.
Αυτό σημαίνει ότι για την κατασκευή ενός χιλιομέτρου απαιτείται κόστος 400Χ20Χ1000 = 8.000.000 ευρώ /km.Επίσης από πρόχειρους υπολογισμούς τα έσοδα σε ετήσια βάση από τις εισπράξεις των διοδίων ανέρχονται σε περίπου 2.177.000.000 δίς ευρώ.Τα τμήματα του εθνικού μας δικτύου που μπορούν να ενώσουν ολόκληρη την Ελληνική επικράτεια είναι:
1. ΑΘΗΝΑ-ΠΑΤΡΑ = 220km (εισπράξεις 10.000Χ6Χ366 = 110.000.000 ευρώ)
2. ΚΟΡΙΝΘΟΣ- ΚΑΛΑΜΑΤΑ = 250km (εισπράξεις 20.000Χ8Χ366 = 58.000.000 ευρώ)
3. ΠΑΤΡΑ-ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ = 150km (εισπράξεις 20.000Χ4Χ366 = 30.000.000 ευρώ )
4. ΡΙΟ-ΙΩΑΝΝΙΝΑ = 225km (εισπράξεις 40.000Χ18Χ366 = 263.000.000 ευρώ)
5. ΕΓΝΑΝΤΙΑ( ΙΩΑΝΝΙΝΑ-ΑΛΕΞ/ΛΗ) = 566km (εισπράξεις 100.000Χ6Χ366 = 219.000.000 ευρώ)
6. ΑΘΗΝΑ-ΘΕΣ/ΝΙΚΗ = 502km (εισπράξεις 150.000Χ23Χ366 = 1.262.000.000 ευρώ)
7. ΛΑΡΙΣΣΑ-ΙΩΑΝΝΙΝΑ = 189km
8. ΛΑΜΙΑ-ΑΝΤΙΡΙΟ = 170km
9. ΧΑΝΙΑ-ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ = 202km
10. ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ = 45km (εισπράξεις 200.000Χ4Χ366 = 235.000.000 ευρώ)
Το συνολικό μήκος του παραπάνω δικτύου είναι 2.519km
Αν δεχθούμε ότι στη χώρα μας τα ΙΧ επιβατηγά και φορτηγά που κυκλοφορούν είναι περίπου 8.000.000 με ένα μέσο όρο 200 ευρώ το χρόνο που πληρώνουν για τέλη κυκλοφορίας, το κράτος εισπράττει 8.000.000Χ200 = 1.600.000.000 δίς ευρώ.
Με τους παραπάνω υπολογισμούς συγκεντρώνονται περίπου 3,77 δίς ευρώ το χρόνο για την «συντήρηση» των δρόμων.
Αν δεχθούμε ότι δαπανάται ένα ποσόν περίπου 20% για την συντήρηση και την λειτουργία των δρόμων, δηλαδή 770.000.000 ευρώ περισσεύουν 3δίς ευρώ.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ – ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ:
1. Για την κατασκευή ολοκλήρου του εθνικού δικτύου εκ του μηδενός απαιτούνται 2.519Χ8.000.000 = 20.152.000.000 δίς ευρώ.
2. Με τις παραπάνω εισπράξεις σε 7 χρόνια έχει ανακατασκευαστεί το εθνικό δίκτυο εξ, ολοκλήρου.
3. Γιατί σταμάτησαν οι εργασίες συνέχισης των δρόμων και ανακοινώνουν προγράμματα ΕΣΠΑ για την συνέχιση τους;
4. Γιατί αυξήθηκαν οι εισφορές στα διόδια;
5.Γιατί με την κατάργηση διοδίων η χώρα μας πλήρωσε πρόστιμο σε εργολάβους 7.000.000 ευρώ, και πως υπολογίστηκε η ανταποδοτικότητα;
6. Πόσα χρήματα έβαλαν οι εργολάβοι για την κατασκευή των οδών που ελέγχουν;
7. Γιατί το κόστος κατασκευής στην Ελλάδα είναι τριπλάσιο από αυτό των Ευρωπαϊκών χωρών;
8.Ποιος θα πληρώσει την ζημιά για την κακοτεχνία στο τμήμα ΤΡΙΠΟΛΗ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗ που δεν λειτουργεί εδώ και 4 χρόνια και ανέρχεται σε 200 εκατομμύρια ευρώ σαν κόστος και άλλα 100 εκατομ. περίπου από στέρηση εσόδων από τα διόδια, δηλαδή συνολικά 300.000.000 ευρώ.;
9.Πού πήγαν οι εισπράξεις περίπου 15 δίς ευρώ την τελευταία πενταετία που δεν έχει κατασκευασθεί ούτε ένα μέτρο δρόμου ενώ αυτές γίνονται κανονικά;
10. Πόσα χρήματα πρέπει να προσθέσουμε στα παραπάνω που έχουν εισπραχθεί από την Ευρώπη από εθνικά προγράμματα τύπου ΕΣΠΑ κλπ;
11. Πόσο μήκος δρόμου έχει κατασκευαστεί τα τελευταία 5 χρόνια και με ποιό κόστος;
Πηγή |
|
| |
verylife78 Member
Ηλικία : 46 Τόπος : Κέρκυρα Registration date : 29/07/2011
| Θέμα: Απ: Αποκάλυψη: Που πάνε τα λεφτά από τα διόδια Δευ Ιουν 04 2012, 21:47 | |
| το θεμα δεν επρεπε να λεγεται "Που πανε τα λεφτα" .... αλλα ... "Που ΔΕΝ πανε τα λεφτα" γιατι το μονο σιγουρο ειναι οτι δεν πανε στην κατασκευη δρομων. οπως επισης το μονο σιγουρο ειναι οτι καποιοι τα πηραν χοντρα για να παραχωρησουν ολους τους δρομους σε ιδιωτες οπως επισης το κοστος κατασκευης στην Ελλαδα ενος αυτοκινητοδρομου ειναι πολλαπλασιο σε σχεση με το εξωτερικο που πολλες φορες εχει και πιο πολλες δυσκολιες, πχ αν εξαιρεσεις καποια κομματια της Εγνατιας ολο το υπολοιπο ειναι δρομος σε φυσιολογικες συνθηκες, χωρις γεφυρες, σηραγγες και δεν ξερω και εγω τι αλλο. οπως επισης το σιγουρο ειναι οτι στα τοσα χρονια που πληρωνουμε καποιοι τα τρωγανε και ποτε δεν τιμωρηθηκε κανεις
τελικως ξαναλεω το μονο σιγουρο ειναι οτι ΔΕΝ ξερουμε που πανε ουτε τα λεφτα απο τα διοδια ουτε τα λεφτα απο τελη.
ΥΓ. και κατι αλλο, κατοικουσα Αθηνα μεσα στο δακτυλιο, που σημαινει οτι αυτοματως τις μισες μερες του χρονου, περιπου δεν κυκλοφορουσα, για ποιο λογο πληρωνω τα ιδια λεφτα με καποιον που κατοικει εκτος δακτυλιου ή ακομα και σε καποια αλλη πολη που κυκλοφορει καθε μερα; |
|
| |
Jumaru gold member
Ηλικία : 45 Τόπος : Πιο πανω απο τα ελατα Registration date : 10/03/2011
| Θέμα: Απ: Αποκάλυψη: Που πάνε τα λεφτά από τα διόδια Τρι Ιουν 05 2012, 12:37 | |
| η κατασταση στους δρομους ξεπερνα καθε λογικη...ειναι επικινδυνοι δρομοι λεμε κ τους πληρωνουμε !! με μπαλωματα στις λακουβες δεν μαζευεται το θεμα !! αλλα θα μου πεις εχεις ολα τα υπολοιπα που πληρωνεις οπως υγεια, ασφαλεια, παιδεια, δικαιοσυνη, για να εχεις κ δρομους που τους χρησοπληρωνεις με τελη, διοδια, κλπ.. κριμα γιατι κ φετος το καλοκαιρι αυτοι οι "δρομοι" θα ευθυνονται για αρκετους χαμους συνανθρωπων μας. |
|
| |
Highlander vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 49 Τόπος : Πάτρα Registration date : 30/05/2011
| Θέμα: Απ: Αποκάλυψη: Που πάνε τα λεφτά από τα διόδια Τρι Ιουν 05 2012, 14:49 | |
| Στη Νοταρά πάντως, με τρίτη στο κιβώτιο, χωρίς πολύ απότομο γκάζι, γράφει κανονικά κάτω. Καθρέπτης λέμε. Ούστ, για τα μπάζα είμαστε γμτ. |
|
| |
alexmon vstromhellasforum Fanatic
Τόπος : ΠΑΤΡΑ Registration date : 05/09/2010
| Θέμα: Απ: Αποκάλυψη: Που πάνε τα λεφτά από τα διόδια Τρι Ιουν 05 2012, 17:25 | |
| - Highlander έγραψε:
- Στη Νοταρά πάντως, με τρίτη στο κιβώτιο, χωρίς πολύ απότομο γκάζι, γράφει κανονικά κάτω.
Καθρέπτης λέμε. Ούστ, για τα μπάζα είμαστε γμτ. και όχι μόνο.για κλωτσιές θα έλεγα!!! |
|
| |
ghostnik83 Member
Registration date : 26/09/2013
| Θέμα: Απ: Αποκάλυψη: Που πάνε τα λεφτά από τα διόδια Πεμ Νοε 21 2013, 18:11 | |
| Πάει και το Ταμείο Εθνικής Οδοποιίας
Δια στόματος του υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης Κυριάκου Μητσοτάκη επιβεβαιώθηκε το λουκέτο στο Ταμείο Εθνικής Οδοποιίας.
Μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό Σκάι, ο κ. Μητσοτάκης ανέφερε ότι «όπως έχει ανακοινώσει και ο κ. Χρυσοχοΐδης, το ΤΕΟ θα κλείσει, συμφωνώ και εγώ ότι δεν έχει λόγο ύπαρξης».
Πρόσθεσε ότι δεν έχει τεθεί θέμα από την τρόικα για νέες απολύσεις πέραν των 15.000 μέχρι τα τέλη του 2014, που έχει ήδη συμφωνηθεί, ωστόσο αποκάλυψε ότι η τρόικα έθεσε θέμα επέκτασης της κινητικότητας σε συνδυασμό με απολύσεις και μετά το 2014, αλλά η ελληνική πλευρά απάντησε ότι δεν συζητά ένα τέτοιο ενδεχόμενο.
Δήλωσε ακόμη ότι η κυβέρνηση θα αντέξει τις 13.000 απολύσεις που υπολείπεται να κάνει μέχρι το τέλος του 2014, όπως άντεξε το 1.000.000 απολύσεις ο ιδιωτικός τομέας. Το θέμα δεν είναι εύκολο, είπε, αλλά έχει συμφωνηθεί.
Ανέφερε ακόμη ότι δεν εκτιμά πως διαμορφώνεται σκηνικό ρήξης με την τρόικα. «Είναι μια δύσκολη διαπραγμάτευση. Θέλουμε να βλέπουμε το ποτήρι μισογεμάτο, έχουμε πολλές πιθανότητες να κλείσουμε τα θέματα τον Δεκέμβριο» επισήμανε ο υπουργός.
Σε ερώτηση αν φιλοδοξεί να είναι διάδοχος του Αντώνη Σαμαρά στην ηγεσία της ΝΔ, ο κ. Μητσοτάκης είπε ότι αυτή την ώρα δεν σκέφτεται κάτι περισσότερο από την υπουργική του θητεία.
-------------------------------------------------------------------------
Μεγάλη εντύπωση και πολλά ερωτηματικά προκαλεί το ξεφνικό κλείσιμο του Ταμείου Εθνικής Οδοποιίας, παρά το γεγονός ότι τα τρία τελευταία χρόνια και εν μέσω βαθιάς οικονομικής κρίσης εμφανίζει συνεχή κερδοφορία. Μία απόφαση που αρκετοί τη χαρακτηρίζουν ως ακατανόητη και κάνουν λόγω για σκοπιμότητες που κρύβονται με φόντο τα συμφέροντα των μεγαλοεργολάβων.
Το Ταμείο Εθνικής Οδοποιίας ιδρύθηκε το 1927 και μέχρι το 2001 λειτούργησε, ως ΝΠΔΔ δίχως να επιβαρύνει τον κρατικό προϋπολογισμό. Το 2001 συγχωνεύθηκε με την εταιρία Ελληνικοί Αυτοκινητόδρομοί Α.Ε.» και συστάθηκε η εταιρία «Ανώνυμη Εταιρεία Εκμετάλλευσης και Διαχείρισης Ελληνικών Αυτοκινητοδρόμων»-ΤΕΟ ΑΕ. Και η νέα εταιρία συνέχισε να λειτουργεί αυτόνομα δίχως να επιβαρύνει τον κρατικό προϋπολογισμό. Μάλιστα από τα έσοδα της χρηματοδοτεί το ελληνικό δημόσιο για τη συντήρηση και την κατασκευή του εθνικού δικτύου και εκπροσωπεί τη χώρα μας σε διάφορους φορείς στο εξωτερικό που σχετίζονται με τους αυτοκινητόδρομους.
Εκτός όμως από τη χρηματοδότηση του ελληνικού δημοσίου έχει αναλάβει και τη συντήρηση του Εθνικού Δικτύου. Και κυρίως του δευτερόντος εθνικού δικτύου, το οποίο κανένας παραχωρησιούχος ή άλλος φορέας δεν έχει αναλάβει να συντηρεί με αποτέλεσμα να βρίσκεται στο έλεος του Θεού.
Παρόλα αυτά η κυβέρνηση αποφάσισε να κλείσει την ΤΕΟ ΑΕ. Και ως επίσημη δικαιολογία παρουσιάστηκε σε δημοσιεύματα του ηλεκτρονικού τύπου το πόρισμα του Σώματος Επιθεωρητών Δημόσιας Διοίκησης, που διαπίστωνε διασπάθιση δημοσίου χρήματος. Ωστόσο το κλείσιμό του προκαλεί πολλά ερωτηματικά και έντονη οσμή παράδοσης της εποπτείας των εθνικών δικτύων στους μεγαλοεργολάβους.
Το θέμα έφερε με ερώτησή της στη Βουλή και η βουλευτής Κοζάνης των Ανεξάρτητών Ελλήνων, Ραχήλ Μακρή. Στην ερώτηση της επισημαίνει χαρακτηριστικά ότι “με την κατάργηση του συγκεκριμένου οργανισμού ουσιαστικά παραδίδεται ο πλήρης έλεγχος και η εποπτεία του Εθνικού Οδικού Δικτύου σε ιδιωτικά συμφέροντα τα οποία έχουν οι εταιρείες οι οποίες με τις συμβάσεις παραχώρησης του 2007 που κυρώθηκαν με τους Νόμους 3555/2007, 3559/2007, 3605/2007 και 3621/2007 έχουν αναλάβει την πραγματοποίηση των έργων κατασκευής των Ελληνικών Αυτοκινητοδρόμων”.
Οι ίδιες εταιρίες που σήμερα εισπράττουν το μεγαλύτερο ποσοστό των διοδίων του Εθνικού Οδικού Δικτύου, ενώ παράλληλα έχουν λάβει εκατομμύρια ευρώ μέσω συγχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων και τραπεζικού δανεισμού.
Η κα Μακρή, ζητά από τους αρμόδιους υπουργούς να ενημερωθεί αναφορικά με τη σκοπιμότητα του κλεισίματος της εταιρίας και για το λόγο για τον οποίο πάρθηκε αυτή η απόφαση. Όπως επίσης και για το το προτίθεται να κάνει η κυβέρνηση στο κενό εποπτείας που δημιουργεί το λουκέτο στην ΤΕΟ ΑΕ, καθώς και αν η κυβέρνηση είναι διατεθειμένη η Κυβέρνηση να πιέσει τους παραχωρησιούχους να μειώσουν τις τιμές των διοδίων, όπως έχει κάνει η ΤΕΟ στους σταθμούς που της έχουν απομείνει.
Πηγή |
|
| |
stam gold member
Ηλικία : 40 Τόπος : πάνω στη σέλα... Registration date : 19/11/2009
| Θέμα: Απ: Αποκάλυψη: Που πάνε τα λεφτά από τα διόδια Παρ Νοε 22 2013, 09:26 | |
| το καλό* είναι ότι μέσα από αυτό το σκηνικό δημιουργήθηκε ένας νέος δημοκρατικός θεσμός και άρχισε ήδη να χρησιμοποιείται ευρέως... το "καθεστώς του ξαφνικού θανάτου"... και έχουν τρελαθεί ήδη τα παπαγαλάκια να το επαναλαμβάνουν παντού μέχρι να το μάθουμε....! *Α! ξέχασα να βάλω εισαγωγικά στο "καλό" |
|
| |
chrisptol
Ηλικία : 37 Τόπος : Αττική-Πτολεμαϊδα Registration date : 21/04/2014
| Θέμα: Απ: Αποκάλυψη: Που πάνε τα λεφτά από τα διόδια Κυρ Νοε 29 2015, 22:06 | |
| Ποια λεφτά??? Δεν πιστέυω να πληρώνετε ακόμα δίοδια φίλοι συμφορουμίτες... Πληρώνω μόνο όταν υπαρχει αστυνομία γιατι με νομο του 2012 μπορουν να σου κόψουν κλήση 200? και αυτό αν σε δούν... Κάνω 3 φορές τον χρόνο μπορει και παραπάνω με την μηχανούλα μου την διαδρομή Αθήνα-Πτολεμαϊδα και δεν εχω πληρώσει πουθενά, πουθενά όμως + κατι κορινθους, χαλκίδες.. Αντε 1-2 που είχε περιπολικό να βάλω το χέρι στην τσέπη... Αφού κάμερες δεν υπάρχουν στα διόδια... Και όταν περνάω ο υπάλληλος που τον βλεπω απο τον καθρέπτη βγάζει κεφάλι να δει την πινακίδα μου(την οποια έχω με μάυρη ζελατίνα και δεν φαίνεται τίποτα).. Ως πότε θα πληρώνουμε αυτους τους δρόμους που έχουν εξοφληθεί 1000000 φορές...???? Σας συνηστώ να κάνετε το ίδιο. Δεν τρέχει τίποτα. Με αμάξι δεν παω ποτέ πατρίδα, επιλέγω αεροπλάνο.. Οπότε απο εμενα δεν τρώνε ψωμί τα λαμόγια. Ας τα είχαν 0.30 για μηχανές και 0.70 για αυτοκίνητα για παράδειγμα να πληρώνα χωρίς να με νοιαζει και να ταξίδευε όλος ο κόσμος πιο άνετα.. Εχουμε φτάσει να μην βγαίνουμε απο τα σπίτια μας με αυτους τους Κυβερνητικους-Εργολαβους-Νταβατζήδες.. |
|
| |
basilis_k6 Member
Registration date : 09/05/2015
| Θέμα: Απ: Αποκάλυψη: Που πάνε τα λεφτά από τα διόδια Τρι Δεκ 01 2015, 13:33 | |
| - chrisptol έγραψε:
- Ποια λεφτά??? Δεν πιστέυω να πληρώνετε ακόμα δίοδια φίλοι συμφορουμίτες... Πληρώνω μόνο όταν υπαρχει αστυνομία γιατι με νομο του 2012 μπορουν να σου κόψουν κλήση 200? και αυτό αν σε δούν... Κάνω 3 φορές τον χρόνο μπορει και παραπάνω με την μηχανούλα μου την διαδρομή Αθήνα-Πτολεμαϊδα και δεν εχω πληρώσει πουθενά, πουθενά όμως + κατι κορινθους, χαλκίδες.. Αντε 1-2 που είχε περιπολικό να βάλω το χέρι στην τσέπη... Αφού κάμερες δεν υπάρχουν στα διόδια... Και όταν περνάω ο υπάλληλος που τον βλεπω απο τον καθρέπτη βγάζει κεφάλι να δει την πινακίδα μου(την οποια έχω με μάυρη ζελατίνα και δεν φαίνεται τίποτα).. Ως πότε θα πληρώνουμε αυτους τους δρόμους που έχουν εξοφληθεί 1000000 φορές...???? Σας συνηστώ να κάνετε το ίδιο. Δεν τρέχει τίποτα. Με αμάξι δεν παω ποτέ πατρίδα, επιλέγω αεροπλάνο.. Οπότε απο εμενα δεν τρώνε ψωμί τα λαμόγια. Ας τα είχαν 0.30 για μηχανές και 0.70 για αυτοκίνητα για παράδειγμα να πληρώνα χωρίς να με νοιαζει και να ταξίδευε όλος ο κόσμος πιο άνετα.. Εχουμε φτάσει να μην βγαίνουμε απο τα σπίτια μας με αυτους τους Κυβερνητικους-Εργολαβους-Νταβατζήδες..
ναι αλλα αν φας 300 ευρω για πινακίδα θα πληρωσεις ολα τα διοδια πακετο. ουτε εμενα μου αρεσει γιαυτο και παω πάντα απο παλια εθνικη. έχω και χαμηλη κατανάλωση... |
|
| |
chrisptol
Ηλικία : 37 Τόπος : Αττική-Πτολεμαϊδα Registration date : 21/04/2014
| Θέμα: Απ: Αποκάλυψη: Που πάνε τα λεφτά από τα διόδια Τρι Δεκ 01 2015, 15:27 | |
| Ναι το ξέρω αυτο Βασίλη αλλα εν γνώση μου το κανω.. Άσε που με εχουν προσπερασει πολλα περιπολικα εθνικών οδών και ούτε σημασία δεν δώσαν... Στις μηχανες δεν ασχολούνται... Με αμαξι θα είχα προβλημα πιστευω.. |
|
| |
basilis_k6 Member
Registration date : 09/05/2015
| Θέμα: Απ: Αποκάλυψη: Που πάνε τα λεφτά από τα διόδια Τρι Δεκ 01 2015, 18:30 | |
| - chrisptol έγραψε:
- Ναι το ξέρω αυτο Βασίλη αλλα εν γνώση μου το κανω.. Άσε που με εχουν προσπερασει πολλα περιπολικα εθνικών οδών και ούτε σημασία δεν δώσαν... Στις μηχανες δεν ασχολούνται... Με αμαξι θα είχα προβλημα πιστευω..
ασχολούνται απλα δεν σου έκατσε. αν περάσεις βράδυ απο καμια πλατεία μπουρναζίου εισαι 50-50 |
|
| |
jealous guy
Registration date : 08/01/2012
| Θέμα: Απ: Αποκάλυψη: Που πάνε τα λεφτά από τα διόδια Πεμ Δεκ 03 2015, 18:33 | |
| - chrisptol έγραψε:
- Ποια λεφτά??? Δεν πιστέυω να πληρώνετε ακόμα δίοδια φίλοι συμφορουμίτες... Πληρώνω μόνο όταν υπαρχει αστυνομία γιατι με νομο του 2012 μπορουν να σου κόψουν κλήση 200? και αυτό αν σε δούν... Κάνω 3 φορές τον χρόνο μπορει και παραπάνω με την μηχανούλα μου την διαδρομή Αθήνα-Πτολεμαϊδα και δεν εχω πληρώσει πουθενά, πουθενά όμως + κατι κορινθους, χαλκίδες.. Αντε 1-2 που είχε περιπολικό να βάλω το χέρι στην τσέπη... Αφού κάμερες δεν υπάρχουν στα διόδια... Και όταν περνάω ο υπάλληλος που τον βλεπω απο τον καθρέπτη βγάζει κεφάλι να δει την πινακίδα μου(την οποια έχω με μάυρη ζελατίνα και δεν φαίνεται τίποτα).. Ως πότε θα πληρώνουμε αυτους τους δρόμους που έχουν εξοφληθεί 1000000 φορές...???? Σας συνηστώ να κάνετε το ίδιο. Δεν τρέχει τίποτα. Με αμάξι δεν παω ποτέ πατρίδα, επιλέγω αεροπλάνο.. Οπότε απο εμενα δεν τρώνε ψωμί τα λαμόγια. Ας τα είχαν 0.30 για μηχανές και 0.70 για αυτοκίνητα για παράδειγμα να πληρώνα χωρίς να με νοιαζει και να ταξίδευε όλος ο κόσμος πιο άνετα.. Εχουμε φτάσει να μην βγαίνουμε απο τα σπίτια μας με αυτους τους Κυβερνητικους-Εργολαβους-Νταβατζήδες..
Ολόσωστος! Αλλά φίλε μου οι Έλληνες είναι γεννημένοι για ραγιάδες (άσε τους λεονταρισμούς που κάνουν γενικά, στα δύσκολα ραγιάδες). Εδώ θα πάνε να πληρώσουν ότι απίθανο τους ζητήσουν αντί να πάρουν τα φάρμακα τους. |
|
| |
| Αποκάλυψη: Που πάνε τα λεφτά από τα διόδια | |
|