filarakh
Registration date : 15/08/2010
| Θέμα: Διακόπτης φρένου μπροστινός (Επισκευή) & Χώνεψη Αρνιού Κυρ Απρ 15 2012, 23:10 | |
| Πάω σήμερα να κάνω μια βόλτα το βραδάκι μπας και χωνέψω το αρνί και αναλήφθηκα ότι πατώντας το μπροστινό φρένο δεν άναβε το στοπ πίσω και δεν ακούγονταν το χαρακτηριστικό κλικ. Φτούσου γ*μώ τα πλυσίματα μου και τα γυαλίσματα μου λέω Κάνω την βόλτα πρώτα μπας και δεν λειτουργούσε εκείνη τη στιγμή ο διακόπτης λέω και θα έφτιαχνε μετά. Αλλά ούτε το αρνί χώνεψα ούτε ο διακόπτης έφτιαξε. Έκατσα και τον έβγαλα τον διακόπτη και είδα ότι δεν είχε το πλαστικό έλασμα την ελαστικότητα για να μπαίνει και να βγαίνει. Τον ανοίγω με μια φαλτσέτα και βγάζω ο ΒΕΕΡ το μεταλλικό μέρος που έχει μέσα. Ευτυχώς έπεσαν όλα πάνω στο τραπέζι. Φτου μου λέω και πως μπαίνουν όλα αυτά μέσα. Έψαξα στο διαδίκτυο και είδα κάτι τιμές 23 ευρώ και λέω ως την πάτησα τώρα. Ψάχνοντας καλύτερα είδα και το πρόβλημα με τα vstrom 2012 και την ανάκληση που έχει κάνει. Ευτυχώς είδα ότι είχαν ένα σχήμα με το εσωτερικό του διακόπτη και με βάση αυτού του σχεδίου το έφτιαξα. Δεν ξέρω πόσο θα κρατήσει αλλά έγινε. Για να γίνει όλο αυτό θέλει κάνα μισάωρο να πέσεις σε νιρβάνα και όσο την πέφτεις να έχεις και μια φράπα δίπλα αλλιώς αν είσαι νευρικός δεν παλεύεται θέλει υπομονή. Το σχήμα που με βοήθησε να το φτιάξω είναι το παρακάτω
http://blog.motorcycle.com/2012/02/10/manufacturers/suzuki/suzuki-recalls-2012-v-strom-650-and-burgman-scooters/
|
|
bandit vstromhellasforum Fanatic
Ηλικία : 59 Τόπος : θεσσαλονικη Registration date : 09/01/2011
| Θέμα: Απ: Διακόπτης φρένου μπροστινός (Επισκευή) & Χώνεψη Αρνιού Δευ Απρ 16 2012, 10:07 | |
| Το πρόβλημα προκαλείται από τον τρόπο που οι ηλεκτρικές επαφές για το διακόπτη φώτων φρένων λειτουργεί. Κανονικά, όταν ο μοχλός φρένων πιέζεται, μια επαφή κινητή αγγίζει μια σταθερή επαφή με το σκούπισμα κίνηση, ολοκληρώνοντας ένα κύκλωμα και φωτίζει το φως φρένων. Στην περίπτωση των ανακαλούμενων μοντέλα, οι επαφές μπορούν να διαχωριστούν κατά την πέδηση, με αποτέλεσμα το ηλεκτρικό ρεύμα για να λάβει μια εναλλακτική διαδρομή για να ολοκληρωθεί το κύκλωμα και πραγματικά ροή μέσω ενός μεταλλικού ελατηρίου. Το φως θα ανάψει ακόμα σε αυτή την περίπτωση, αλλά με την πάροδο του χρόνου, η τρέχουσα μπορεί να θερμάνει την άνοιξη, με αποτέλεσμα να τεντώσει, διαταράσσοντας το κύκλωμα. Το πρόβλημα αναφέρθηκε για πρώτη φορά το Σεπτ. 20, 2011, στην Ιαπωνία. Suzuki έλαβε μια έκθεση του Burgman 250cc που παράγεται για την ιαπωνική αγορά με μια αποτυχία πίσω φώτων φρένων. Η έρευνα εντόπισε το πρόβλημα, και μια εκστρατεία ανάκλησης ξεκίνησε για τα μοντέλα με τα ίδια στοιχεία. Suzuki έμποροι θα αντικαταστήσει τους διακόπτες ενεργοποίησης φρένων φως για τις πληγείσες μονάδες. Η εκστρατεία επηρεάζει 1.396 μονάδες. [Πηγή: Εκστρατεία NHTSA ID # 12V038000]
Έχει επεξεργασθεί από τον/την bandit στις Δευ Απρ 16 2012, 15:54, 1 φορά |
|
filarakh
Registration date : 15/08/2010
| Θέμα: Απ: Διακόπτης φρένου μπροστινός (Επισκευή) & Χώνεψη Αρνιού Δευ Απρ 16 2012, 14:11 | |
| |
|
msp vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 48 Τόπος : Athens, Ellas - Shantou, China Registration date : 27/10/2009
| Θέμα: Απ: Διακόπτης φρένου μπροστινός (Επισκευή) & Χώνεψη Αρνιού Δευ Απρ 16 2012, 19:25 | |
| |
|