|
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
salouthos Member
Ηλικία : 50 Τόπος : Κορυδαλλός, Πάρος, Κρέστενα Registration date : 17/01/2008
| Θέμα: ΄Μπροστα Αναρτηση Τρι Ιαν 29 2008, 16:37 | |
| Με το φοβο μηπως ανοιξω τους ασκους του Αιολου "Vezouvios quote" Kατα 2ον ελπιζω να μην κανουμε το ιδιο λαθος οπως στπ παρελθων και να ανοιξουμε ΘΕΜΑ με το @@@@ το μπροστινο που για το οποιο μας κοροιδευη το πανελληνιο!!! αποφασησα να ποσταρω την πατεντα που εκανε ενας φιλος, και μου ειπε οτι δεν του χτυπαει πια .Με καθε επιφυλαξη! Εβγαλε λοιπον απο τα καλαμια τα ποτηρακια (αυτα δεν ειναι κατι σωληνακια 7 εκ. και τα αντικατεστησε με συμπαγες κυληνδρο απο τεφλον . μαλιστα του ειπαν να βαλει 10εκ. και ιδια διαμετρο. το αποτελεσμα ηταν με τερμα πανω σχεδον τους ρυθμιστες να εχει σφυχτη αναρτηση και χωρις θορυβους. Δεν ειναι το φορτε μου τα μηχανικα θεματα αλα οταν την οδηγησα για 200 μ. να δω πως παει μου φανηκε πιο δεμενη απο τη δικημου. Αυριο ισως μπορεσω να τη φερω απο τη λεσχη να ακουσω γνωμες! |
|
| |
morfeas Administrator
Ηλικία : 50 Τόπος : Ηλιούπολη Registration date : 14/01/2008
| Θέμα: Απ: ΄Μπροστα Αναρτηση Τρι Ιαν 29 2008, 16:52 | |
| απο οσο γνωρίζω Αργυρη ο θορυβος απο το μπροστινο εχει να κανει με τους δισκους των φρενων οι οποιοι ειναι πλευστοι....και σε καθε αποτομο φρεναρισμα ή χτυπημα σε λακουβα ακουγετε ενα τακ εντονο....επισης μπορει να φταινε οι βιδες που συγκρατουν τον φτερο....τελς στην χειροτερη των περιπτωσεων....ρουλεμαν λαιμου.....αλλα αυτο θα το ειχατε καταλαβει και την συμπεριφορα της μοτοσυκλετας στο δρομο.. _________________ Δημήτρης K. mail:info@vstromhellasforum.com MOTOtaxidiotis |
|
| |
salouthos Member
Ηλικία : 50 Τόπος : Κορυδαλλός, Πάρος, Κρέστενα Registration date : 17/01/2008
| Θέμα: Απ: ΄Μπροστα Αναρτηση Τρι Ιαν 29 2008, 22:32 | |
| - morfeas έγραψε:
- απο οσο γνωρίζω Αργυρη ο θορυβος απο το μπροστινο εχει να κανει με τους δισκους των φρενων οι οποιοι ειναι πλευστοι....και σε καθε αποτομο φρεναρισμα ή χτυπημα σε λακουβα ακουγετε ενα τακ εντονο....επισης μπορει να φταινε οι βιδες που συγκρατουν τον φτερο....τελς στην χειροτερη των περιπτωσεων....ρουλεμαν λαιμου.....αλλα αυτο θα το ειχατε καταλαβει και την συμπεριφορα της μοτοσυκλετας στο δρομο..
και ομως νομιζω οτι στου φιλου δεν ακουγοτανε το παραμικρο! Λες να μην επιτρεπει την μεταδοση του κραδασμου; και ετσι να μην το νοιωθεις στα χερια; Αλα παλι αν ο θορηβος ειναι απο τις πλακες θα συνεχιζοταν. Μιλαω για ενα χτυπημα που κανει στις λακουβες κυριως! |
|
| |
τέως Member
Ηλικία : 44 Τόπος : Βουλα Registration date : 15/01/2008
| Θέμα: Απ: ΄Μπροστα Αναρτηση Τρι Ιαν 29 2008, 22:49 | |
| απο προσωπικη εμπειρια με το χτυπημα που ακουγεται απο μπροστα ειναι δυστυχως το ρουλεμαν του λαιμου ειναι η απαντηση που πηρα απο τον τεχνικο διευθυντη του σφακιανακη οτι τα vstrom 650 εχουν μια ευπαθεια εκει το αλλαξα και ειναι τελεια τωρα.
βεβαια να ξερετε οτι και οι αναρτησεις ειναι μαλακες και σε αποτομα φρεναρισμα ειναι ευκολο να διανυσετε ολη την διαδρομη της αναρτησης και να χτυπησετε στο τερμα μεγαλη προσοχη τοτε γιατι το μηχανακι θα φυγει χωρις να το καταλαβετε!!!
εβαλα πιο σκληρα λαδια και ειδα μεγαλη διαφορα χωρις ομως να σημαινει οτι η λυση ειναι αυτη στο αποτομα φρεναρισμα η λυση ειναι μαλλον η αλλαγη αυτων. |
|
| |
k0panos Member
Ηλικία : 74 Τόπος : Athens Registration date : 28/01/2008
| Θέμα: Απ: ΄Μπροστα Αναρτηση Τετ Ιαν 30 2008, 14:25 | |
| Εγώ διάβασα σε γειτωνικό φόρουμ οτι ο θόρυβος απο το μπροστινό είναι απο το φτερό και σαν να ακούγεται όντος απο πλαστικό!
Έβγαλε τις βίδες του φτερού και έβαλε λαστιχάκι γύρω απο τις βίδες και του σταμάτησε και το δοκίμασαν πολλοί και του είπαν ευχαριστώ...έλεγα να το κάνω κια εγώ αύριο αλλά με μπερδέψατε! |
|
| |
kalmisurf Member
Ηλικία : 63 Τόπος : Aθήνα Registration date : 14/01/2008
| Θέμα: Απ: ΄Μπροστα Αναρτηση Τετ Ιαν 30 2008, 17:50 | |
| το 1000 έχει τελείως διαφορετικά καλάμια από το 650. Το 1000 έχει δίοδο λαδιού που το 650 είναι απλώς μια σωλήνα γεμισμένη με λάδι και ελατήριο. Οπότε γράφεται για τι DL μιλάτε 1000? ή 650? DL1000DL650ΚΑΙ ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ Πάντως ο θόρυβος σίγουρα είναι από τις δαγκάνες όπως είπε ο Μορφέας οτιδήποτε άλλος θόρυβος μπορεί νανι όλα τα άλλα που γράφεται |
|
| |
GMall
Ηλικία : 66 Τόπος : Ηλιούπολη , Αθήνα Registration date : 17/01/2008
| Θέμα: Απ: ΄Μπροστα Αναρτηση Παρ Φεβ 01 2008, 12:12 | |
| Καλημέρα σε ολους, Σήμερα τηλεφώνησα στη Suzuki για το ιδιο πρόβλημα... Η απάντηση που πήρα απο τον μηχανικό κο Κάπο εχει ως ακολούθως: Απο το 2004 το DL650 φοράει την ιδια ανάρτηση μέχρι και το μοντέλο 08.Η απάντηση που πήραν απο τον κατασκευαστή ειναι "Λειτουργικός θόρυβος" ...δεν υπάρχει κανένα απολυτως λειτουργικό πρόβλημα και πρέπει κανεις να συνηθείσει αυτον τον θόρυβο. Εχουν αφήσει μεγαλύτερο κενό στα δαχτυλίδια που ειναι μέσα στις 'μπότες' για να μή στραβώσουν(οι μπότες) σε περίπτωση συγκρουσης. Οι τεχνικές μου γνώσεις ειναι μηδαμινές ! Μεταφέρω εδω αυτα που έμαθα και οπως τα κατάλαβα ... Δυστυχώς (ειμαι κι εγω κατοχος DL650 απο τον περασμένο μήνα ) κανείς δεν σου λέει οτι θα αγοράσεις μια καινούργια μηχανή που θα χτυπάει σαν "χαρβαλο" οταν πεφτεις σε λακούβα... Κρίμα γιατι κατα τα άλλα ειναι πολυ καλοσχεδιασμένη ! |
|
| |
kalmisurf Member
Ηλικία : 63 Τόπος : Aθήνα Registration date : 14/01/2008
| Θέμα: Απ: ΄Μπροστα Αναρτηση Παρ Φεβ 01 2008, 12:22 | |
| - Antiproedros έγραψε:
- απο προσωπικη εμπειρια με το χτυπημα που ακουγεται απο μπροστα ειναι δυστυχως το ρουλεμαν του λαιμου
ειναι η απαντηση που πηρα απο τον τεχνικο διευθυντη του σφακιανακη οτι τα vstrom 650 εχουν μια ευπαθεια εκει το αλλαξα και ειναι τελεια τωρα.
βεβαια να ξερετε οτι και οι αναρτησεις ειναι μαλακες και σε αποτομα φρεναρισμα ειναι ευκολο να διανυσετε ολη την διαδρομη της αναρτησης και να χτυπησετε στο τερμα μεγαλη προσοχη τοτε γιατι το μηχανακι θα φυγει χωρις να το καταλαβετε!!!
εβαλα πιο σκληρα λαδια και ειδα μεγαλη διαφορα χωρις ομως να σημαινει οτι η λυση ειναι αυτη στο αποτομα φρεναρισμα η λυση ειναι μαλλον η αλλαγη αυτων. και ρωτώ ελατηρια εχεις μαμισια ή wp και πόσο πιο σκληρά λάδια έβαλες και τι μάρκα?????? Εχεις καλύτερη απόσβεση στην επαναφορά???? |
|
| |
salouthos Member
Ηλικία : 50 Τόπος : Κορυδαλλός, Πάρος, Κρέστενα Registration date : 17/01/2008
| Θέμα: Απ: ΄Μπροστα Αναρτηση Δευ Φεβ 11 2008, 00:24 | |
| - GMall έγραψε:
- Καλημέρα σε ολους,
Σήμερα τηλεφώνησα στη Suzuki για το ιδιο πρόβλημα... Η απάντηση που πήρα απο τον μηχανικό κο Κάπο εχει ως ακολούθως: Απο το 2004 το DL650 φοράει την ιδια ανάρτηση μέχρι και το μοντέλο 08.Η απάντηση που πήραν απο τον κατασκευαστή ειναι "Λειτουργικός θόρυβος" ...δεν υπάρχει κανένα απολυτως λειτουργικό πρόβλημα και πρέπει κανεις να συνηθείσει αυτον τον θόρυβο. Εχουν αφήσει μεγαλύτερο κενό στα δαχτυλίδια που ειναι μέσα στις 'μπότες' για να μή στραβώσουν(οι μπότες) σε περίπτωση συγκρουσης. Οι τεχνικές μου γνώσεις ειναι μηδαμινές ! Μεταφέρω εδω αυτα που έμαθα και οπως τα κατάλαβα ... Δυστυχώς (ειμαι κι εγω κατοχος DL650 απο τον περασμένο μήνα ) κανείς δεν σου λέει οτι θα αγοράσεις μια καινούργια μηχανή που θα χτυπάει σαν "χαρβαλο" οταν πεφτεις σε λακούβα... Κρίμα γιατι κατα τα άλλα ειναι πολυ καλοσχεδιασμένη ! Αρα μηπως του φιλου που του εβαλαν τεφλον και πιο μακρια, του διορθωσαν το προβλημα του χτυπηματοσ αλα κυνδινευει απο μεγαλυτερη ζημια σε συγκρουση; |
|
| |
mansubdl650
Registration date : 25/02/2008
| Θέμα: Απ: ΄Μπροστα Αναρτηση Τρι Φεβ 26 2008, 00:04 | |
| hereto ta meli san neo melos! afto pou exo na po ine oti ime enthousiasmenos me to dl650 pou pira edo k mia vdomada ala auto goup stis lakouves me kseneroni!! diavasa ti apopsis oson egrapsan edo k den evgala siberasma(mipos ime ligo ?) aurio tha do ti tha pi k o mixanikos mou k tha prakso analoga k tha akousete k tin diki mou gnomi ! |
|
| |
kalmisurf Member
Ηλικία : 63 Τόπος : Aθήνα Registration date : 14/01/2008
| Θέμα: Απ: ΄Μπροστα Αναρτηση Τρι Φεβ 26 2008, 12:20 | |
| - mansubdl650 έγραψε:
- hereto ta meli san neo melos! afto pou exo na po ine oti ime enthousiasmenos me to dl650 pou pira edo k mia vdomada ala auto goup stis lakouves me kseneroni!! diavasa ti apopsis oson egrapsan edo k den evgala siberasma(mipos ime ligo ?) aurio tha do ti tha pi k o mixanikos mou k tha prakso analoga k tha akousete k tin diki mou gnomi !
Θα τ'οχεις πάντα γιατί είναι από τις δαγκάνες. Είναι ο τύπος τέτοιος. Αλλά συζητάμε και για τυχόν άλλο κτύπο. Σίγουρα ο μηχανικός σου θα σου πεί. και αν πας τσέκαρε λεμό αν θέλει σφίξιμο όπως λέει ο κατασκευαστής και όταν χρειασθεί να αλλάξεις ρουλεμάν βάλε ΚΩΝΙΚΑ και όχι ποτηρ'ακια όπως έχει η μαμά. Θάναι καλύτερα |
|
| |
FEBU Member
Ηλικία : 51 Τόπος : Άργος Registration date : 15/02/2008
| Θέμα: Απ: ΄Μπροστα Αναρτηση Σαβ Μαρ 01 2008, 19:58 | |
| Kατα 2ον ελπιζω να μην κανουμε το ιδιο λαθος οπως στπ παρελθων και να ανοιξουμε ΘΕΜΑ με το @@@@ το μπροστινο που για το οποιο μας κοροιδευη το πανελληνιο!!! Και όμως΄, το ανοίξαμε... |
|
| |
gmavrid gold member
Ηλικία : 44 Τόπος : Σέρρες-Θεσσαλονίκη Registration date : 20/02/2008
| Θέμα: Απ: ΄Μπροστα Αναρτηση Τρι Ιουλ 01 2008, 10:31 | |
| Το ξεθάβω από την λήθη κι έρχομαι με τη σειρά μου να ερωτήσω: Σας έχει τερματήσει ποτέ η μπροστινή ανάρτηση? Σε μεγάααααααλη λακούβα, σε κατέβασμα πεζοδρομίου με αρκετά μήπως? Και ακούγεται ένας μεταλλικός ήχος? θέλω να δω αν όντως τα κατάφερα ή αν είναι πιο δύσκολο.
...Φχαρστώ! |
|
| |
barbacool
Τόπος : Αθήνα (ex Μεσολόγγι) Registration date : 07/04/2008
| Θέμα: Απ: ΄Μπροστα Αναρτηση Τετ Ιουλ 02 2008, 16:31 | |
| - gmavrid έγραψε:
- Το ξεθάβω από την λήθη κι έρχομαι με τη σειρά μου να ερωτήσω: Σας έχει τερματήσει ποτέ η μπροστινή ανάρτηση? Σε μεγάααααααλη λακούβα, σε κατέβασμα πεζοδρομίου με αρκετά μήπως? Και ακούγεται ένας μεταλλικός ήχος? θέλω να δω αν όντως τα κατάφερα ή αν είναι πιο δύσκολο.
...Φχαρστώ! Παίδες και φίλε gmavrid, το "τερματίζει η ανάρτηση σε λακούβες" δεν το έχω συναντήσει τόσο έντονα όσο το φαντασιώνεσαι... Όμως, τα μεγαλύτερα "γκουπ", "γκντάν" κ.λπ. ωραία τα κάνει στην έκταση όταν πέσει σε λακούβα!!!. Και δεν είναι μόνο οι δίσκοι, μόνο οι βίδες του φτερού, μόνο το ρουλμάν λαιμού, τα λάδια, τα αδύναμα ελατήρια, οι αποστάτες εκεί μέσα (στο φίλο που αναφέρει τα τεφλόν, αναφέρομαι)...... Είναι -πιθανότατα- όλα μαζί συν τα δύο πλαστικά κάτω από το τεπόζιτο μπροστά και πάνω από το ψυγείο -είναι κουμπωτά (!!???!!) μόνο, ούτε μια βίδα να τα κρατά στη θέση τους για να μην μετακινηθούν σε κάποια σοβαρή γκντούπα σε λακούβα!!. Το ένα πλαστικό που περικλείει το βεντιλατερ του ψυγείου, μιλάμε ήταν ξεκούμπωτο όταν την πήρα και δεν άφηνε τον ανεμιστήρα να γυρίσει!! Ανακαλύφθηκε μόνο όταν ζεστάθηκε η μηχανή στην αθήνα μετά πάροδον έτους και πλέον. Το ρουλμάν το αναφέρω γιατί αλλάχτηκε στα -λίγα, νομίζω 20.000χμ.). Οπότε, οι τρελαμένοι αγωνιζόμενοι suzuki, είπαν να αφήσουν έναν ωραίο ήχο μπροστά, να μην είναι όλα αθόρυβα, χε χε Θυμάστε τη ραπτομηχανή - κουδουνίστρα και άλλα ωραία επίθετα της κατά τα άλλα άθραυστης μοτερούκλας DR-650 ('89-'92) ?? Απίθανο μηχανάκι, τα κατάπινε όλα μαζί με τους ανταγωνιστές, αλλά υποψήφιος αγοραστής που το άκουγε, ΤΗΝ ΕΚΑΝΕ τρέμοντας!! Μας κρατούν όμως σε εγρήγορση, να μην ξεχνιόμαστε, χε χε.... |
|
| |
cris
Ηλικία : 51 Τόπος : ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ Registration date : 19/04/2008
| Θέμα: Απ: ΄Μπροστα Αναρτηση Δευ Μαρ 23 2009, 15:06 | |
| Ρε παιδιά έχει λύσει κανείς το μπροστινό σύστημα? Έχει παίξει με πιο χοντρά λάδια? π.χ. SAE15 από SAE10 που λέει η μάμα? Έχει βάλει κανείς αποστάτες τεφλόν 9 ή 10 εκατοστά, αντικαθιστώντας τα κυλινδρικά δακτυλίδια που είναι κάτω από τις τάπες του καλαμίου? Έχει προφορτίσει κανείς το ελατήριο από επάνω?εάν ναι πόσο? Έχει δεί με λίγα λόγια κανείς βελτίωση θορύβου και συμπεριφοράς στο μπροστινό χωρίς να ρίξει πολλά λεφτα (WP ελατήρια, μπότες από 1000 κλπ)? Εάν ναι με ενδιαφέρουν τα συμπεράσματά σας!!! ΑΑΑΑΑ!!! Πείτε μου κι όλας πόσο λάδι πέρνουν μέσα τα καλάμια? Εάν ξέρετε βέβαια!! Ευχαριστώ προκαταβολικά, γιατί είμαι έτοιμος για "λύσε-ντέσε". |
|
| |
Dionyssis
Ηλικία : 55 Τόπος : Πάτρα Registration date : 26/04/2010
| Θέμα: Γνωστό και ως Κλονκ! Τετ Ιουν 23 2010, 14:25 | |
| - cris έγραψε:
- Ρε παιδιά έχει λύσει κανείς το μπροστινό σύστημα?
Έχει παίξει με πιο χοντρά λάδια? π.χ. SAE15 από SAE10 που λέει η μάμα? Έχει βάλει κανείς αποστάτες τεφλόν 9 ή 10 εκατοστά, αντικαθιστώντας τα κυλινδρικά δακτυλίδια που είναι κάτω από τις τάπες του καλαμίου? Έχει προφορτίσει κανείς το ελατήριο από επάνω?εάν ναι πόσο? Έχει δεί με λίγα λόγια κανείς βελτίωση θορύβου και συμπεριφοράς στο μπροστινό χωρίς να ρίξει πολλά λεφτα (WP ελατήρια, μπότες από 1000 κλπ)? Εάν ναι με ενδιαφέρουν τα συμπεράσματά σας!!! ΑΑΑΑΑ!!! Πείτε μου κι όλας πόσο λάδι πέρνουν μέσα τα καλάμια? Εάν ξέρετε βέβαια!! Ευχαριστώ προκαταβολικά, γιατί είμαι έτοιμος για "λύσε-ντέσε". Είναι γνωστό σε όλους και δυσάρεστο σαν αίσθημα, το περίφημο Κλονκ της δικιάς μας. Σε σεμινάριο ειδικευμένων τεχνικών της Σουζούκι που έγινε στη Γαλλία το Σεπτέμβρη του 2005, εξηγήθηκε πως αυτός ο θόρυβος οφείλεται κατά κύριο λόγο στον τρόπο λειτουργίας της μπροστινής ανάρτησης και είναι, λέει, απόλυτα φυσιολογικό. Παρατηρείστε επίσης πως ανάλογα με τη θερμοκρασία περιβάλλοντος, το Κλονκ θα είναι περισσότερο ή λιγότερο έντονο (πολύ ισχυρό θόρυβο στο πιο κρύο καιρό): πρόκειται για έναν, πάντα κατά τους ισχυρισμούς των τεχνικών της Σουζούκι, συνδυασμό παραγόντων όπως είναι είτε οι δίσκοι φρένων που μετακινούνται βίαια μέσα στην υποδοχή τους (ερχόμενοι σε επαφή με το εξωτερικό του πιρουνιού όπου μεταφέρουν των κραδασμό στην περίπτωση βίαιης πρόσκρουσης: κράσπεδο, έντονη λακκούβα, πεζοδρόμιο κ.α.) είτε τα ελατήρια που έρχονται σε επαφή με το σωλήνα (πιρουνιού) με απότομη κίνηση χωρίς όμως να μπορεί να προκληθεί ζημία ή να απειλείται η μακροβιότητα του συστήματος. Υπάρχει και ένας τρίτος λόγος, τον οποίο προσωπικά θεωρώ ότι είναι και ο δυνατότερος παράγοντας και έπειτα έρχεται η υπόθεση του δίσκου. Ο τρίτος αυτός λόγος αναφέρθηκε και ως ο επικρατέστερος στο σεμινάριο που σας έλεγα: πρόκειται, λέει, για ένα φαινόμενο (blocage) υδραυλικό αυτό του "στραγγαλισμού" των υγρών σε συνάρτηση με τη δύναμη του ελατηρίου (μαλακό) όταν η συμπίεση είναι βίαιη βλέπε υπερβολικά βίαιη. Αυτό σε συνδυασμό με τη σκληρότερη ανάρτηση πίσω σε σχέση με μπροστά, πάντα ως αναφορά τα λάδια που έχει το πίσω αμορτισέρ. Προσωπικά, στηριζόμενος στην υπόθεση αυτή και αφού τα ελατήριά μου είναι ακόμη καλά και δεν έχουν πέσει, αποφάσισα να αλλάξω λάδια και να βάλω χοντρότερα. Από την μαμά εταιρία προτείνονται διάφορες εταιρείες. Αυτό που συγκράτησα είναι πως μέσα έχει δεκάρια. Ήθελα να βάλω δωδεκάρια αλλά επειδή φοβήθηκα μην κλατάρει καμιά τσιμούχα και μπλέξω, σκέφτηκα και κατέληξα να βάλω μισά 10 - μισά 12 σε μείξη. Το πείραμα πιστεύω ότι πέτυχε σε θέμα σταθερότητας και αυτό φαίνεται στο έμπα στροφών 90*, σε όλες τις ταχύτητες, που έχουν έντονες αυλακώσεις και γούβες. Πάντως το περίφημο Κλονκ εντελώς δεν εξαλείφθηκε αλλά έχει γίνει πολύ σπανιότερο. Δεν έχει αλλάξει ούτε σε "γδούπ" ούτε σε "γκουπ" ούτε σε κάτι άλλο! Για το λόγο αυτό και πιστεύω πως ένα σημαντικό μέρος του προβλήματος οφείλεται στο υδραυλικό φαινόμενο του "στραγγαλισμού". Όταν θα έρθει ο καιρός να αλλάξω ελατήρια θα βάλω σκληρότερα, μάλλον και κοντύτερα ή θα προσαρμόσω αποστάτες γιατί θα ήθελα να μικρύνω λίγο και τη διαδρομή. Θα αλλάξω τσιμούχες για χοντρότερα λάδια και θα βάλω σίγουρα δωδεκάρια αν όχι και παραπάνω. Τέλος, αν δεν κάνω χειρότερα τα πράγματα, μπορεί το Κλονκ να επιμείνει ενώ στην καλύτερη περίπτωση μπορεί και να λυθεί το θέμα. Λέτε; Όποιος θέλει, του στέλνω και προσωπικά το έγγραφο αυτό της Σουζούκι με το σχεδιάγραμμα και την εξήγηση της λειτουργίας, μπας και βρεθεί άκρη, σε προσωπικό μήνυμα αλλά... στα Γαλλικά! Μπορεί αν ψάξει κάποιος να υπάρχει και στα Ελληνικά - δεν ξέρω. |
|
| |
MILT vstromhellasforum Fanatic
Ηλικία : 60 Τόπος : Αθηνα Registration date : 06/06/2009
| Θέμα: Απ: ΄Μπροστα Αναρτηση Τετ Ιουν 23 2010, 23:39 | |
| Δυο πραγματακια σε σχεση με το αρχικο post:
Ο θορυβος οφειλεται κυριως στη φθορα που προκαλειται στα δαχτυλιδια (θρος) που βρισκονται μεσα στα καλαμια, αλλα σε αρκετες περιπτωσεις και στις ιδιες τις μποτες. Αν αυτα αλλαχτουν εγκαιρως οι μποτες την γλυτωνουν, αλλιως... Εχουν γυρω στα 10? το καθενα, συν τις τσιμουχες. Η αντιπροσωπεια τσιναει, αλλα εξουσιοδοτημενα κανουν την αλλαγη εντος εγγυησης. Εχει τεραστια σημασια να αλλαχθουν δαχτυλιδια πανω κατω και τσιμουχες ταυτοχρονα. Δυστυχως εκει υπαρχει κακη επιλογη υλικου και προωρη φθορα. Μακαρι να ηταν ρουλεμαν τιμονιου, φτερο, η δισκοπλακες.
Οι μασιφ αποστατες στερουν πολυτιμο ογκο αερα που χρειαζεται για να συμπιεζεται κατα τη φαση βυθισης της αναρτησης. Το αποτελεσμα αφαιρεσης αυτου του ογκου ειναι να ταλαιπωρουνται οι τσιμουχες. |
|
| |
Dionyssis
Ηλικία : 55 Τόπος : Πάτρα Registration date : 26/04/2010
| Θέμα: Απ: ΄Μπροστα Αναρτηση Παρ Ιουν 25 2010, 07:45 | |
| - MILT έγραψε:
- Δυο πραγματακια σε σχεση με το αρχικο post:
Ο θορυβος οφειλεται κυριως στη φθορα που προκαλειται στα δαχτυλιδια (θρος) που βρισκονται μεσα στα καλαμια, αλλα σε αρκετες περιπτωσεις και στις ιδιες τις μποτες. Αν αυτα αλλαχτουν εγκαιρως οι μποτες την γλυτωνουν, αλλιως... Εχουν γυρω στα 10? το καθενα, συν τις τσιμουχες. Η αντιπροσωπεια τσιναει, αλλα εξουσιοδοτημενα κανουν την αλλαγη εντος εγγυησης. Εχει τεραστια σημασια να αλλαχθουν δαχτυλιδια πανω κατω και τσιμουχες ταυτοχρονα. Δυστυχως εκει υπαρχει κακη επιλογη υλικου και προωρη φθορα. Μακαρι να ηταν ρουλεμαν τιμονιου, φτερο, η δισκοπλακες.
Οι μασιφ αποστατες στερουν πολυτιμο ογκο αερα που χρειαζεται για να συμπιεζεται κατα τη φαση βυθισης της αναρτησης. Το αποτελεσμα αφαιρεσης αυτου του ογκου ειναι να ταλαιπωρουνται οι τσιμουχες. Θέλεις να πεις πως αν αλλάξω τα δαχτυλίδια (πάντα με καινούργια της Σουζούκι; ) παύει ο θόρυβος; και πως αν δεν αλλαχτούν μοιραία φθείρονται οι μπότες; Πως έχεις καταλήξει στο συμπέρασμα αυτό, θέλεις να μας πεις, γιατί είναι πολύ ενδιαφέρον; |
|
| |
MILT vstromhellasforum Fanatic
Ηλικία : 60 Τόπος : Αθηνα Registration date : 06/06/2009
| Θέμα: Απ: ΄Μπροστα Αναρτηση Παρ Ιουν 25 2010, 16:54 | |
| Ειναι διαπιστωση απο προσωπικη εμπειρια. Το μηχανακι μου δεν εκανε κιχ οσο δεν ειχε τζογους στα καλαμια, ενω ο θορυβος εμφανιστηκε προοδευτικα μαζι με το προβλημα.
Η εξηγηση που δινει η Σουζουκι ουτε που αγγιζει το θεμα, ειναι απλα μια προσπαθεια να δικαιολογησουν την κακη επιλογη υλικων στο μπροστινο συστημα. Να σκεφτεις οτι και μετα την αντικατασταση των δαχτυλιδιων υπαρχει στις περισσοτερες φορες τετοια φθορα στις μποτες που αν δεν αλλαχτουν το προβλημα θα παραμεινει για παντα. Μπορει να μην γινεται αντιληπτο το προβλημα απο τους περισσοτερους αναβατες, εξαλλου εμφανιζεται τοσο προοδευτικα που καποιος 'μεγαλωνει' μαζι του, ομως ποσο καλη ειδηση μπορει να ειναι ο τζογος στα καλαμια; Εκτος απο ασαφεια σου δινει την εντυπωση οτι οδηγεις ενα σουργελο που εχει γερασει και δεν ξερεις τι σου φταιει.
Οσο για τον υδραυλικο στραγγαλισμο των λαδιων ως εξηγηση, αμα δεις το εσωτερικο του καλαμιου, δηλαφη την διατομη των οπων του damping rod σε σχεση με το 8αρι λαδι θα βαλεις τα γελια. Αυτο υπαρχει θα ελεγε κανεις για λιπανση και οχι για αποσβεση (σχημα υπερβολης), αρα ειναι γελοιοδεστατες οι εξηγησεις που δινουν.
Γιατι πουθενα στην εν λογω τεχνικη εκθεση δεν αναφερεται ο τζογος που τα 7 στα 10 μηχανακια εχουν; |
|
| |
Dionyssis
Ηλικία : 55 Τόπος : Πάτρα Registration date : 26/04/2010
| Θέμα: Απ: ΄Μπροστα Αναρτηση Δευ Ιουν 28 2010, 08:03 | |
| - MILT έγραψε:
- Ειναι διαπιστωση απο προσωπικη εμπειρια. Το μηχανακι μου δεν εκανε κιχ οσο δεν ειχε τζογους στα καλαμια, ενω ο θορυβος εμφανιστηκε προοδευτικα μαζι με το προβλημα.
Η εξηγηση που δινει η Σουζουκι ουτε που αγγιζει το θεμα, ειναι απλα μια προσπαθεια να δικαιολογησουν την κακη επιλογη υλικων στο μπροστινο συστημα. Να σκεφτεις οτι και μετα την αντικατασταση των δαχτυλιδιων υπαρχει στις περισσοτερες φορες τετοια φθορα στις μποτες που αν δεν αλλαχτουν το προβλημα θα παραμεινει για παντα. Μπορει να μην γινεται αντιληπτο το προβλημα απο τους περισσοτερους αναβατες, εξαλλου εμφανιζεται τοσο προοδευτικα που καποιος 'μεγαλωνει' μαζι του, ομως ποσο καλη ειδηση μπορει να ειναι ο τζογος στα καλαμια; Εκτος απο ασαφεια σου δινει την εντυπωση οτι οδηγεις ενα σουργελο που εχει γερασει και δεν ξερεις τι σου φταιει.
Οσο για τον υδραυλικο στραγγαλισμο των λαδιων ως εξηγηση, αμα δεις το εσωτερικο του καλαμιου, δηλαφη την διατομη των οπων του damping rod σε σχεση με το 8αρι λαδι θα βαλεις τα γελια. Αυτο υπαρχει θα ελεγε κανεις για λιπανση και οχι για αποσβεση (σχημα υπερβολης), αρα ειναι γελοιοδεστατες οι εξηγησεις που δινουν.
Γιατι πουθενα στην εν λογω τεχνικη εκθεση δεν αναφερεται ο τζογος που τα 7 στα 10 μηχανακια εχουν; Οπότε, για να το κλείσω και να μη σε ζαλίζω άλλο με το θέμα - γιατί η εξήγηση που δίνεις δεν είναι μόνο λογική αλλά πρόκειται και για διαπίστωση - προτείνεις αλλαγή των δαχτυλιδιών πάνω και κάτω, μαζί με τις τσιμούχες φυσικά και αν δεν έχουν "πάρει" ανοχές οι μπότες διορθώνεται και επισκευάζεται το ΠΡΑΓΜΑ... Όμως με τι δαχτυλίδια; Της Σουζουκι πάλι; Άλλης εταιρείας που ταιριάζουν; Ποιας; Ή φτιαχτά μετρημένα; Τι έχεις κάνει εσύ και τι λύσεις προτείνεις, Μιλτιάδη; |
|
| |
MILT vstromhellasforum Fanatic
Ηλικία : 60 Τόπος : Αθηνα Registration date : 06/06/2009
| Θέμα: Απ: ΄Μπροστα Αναρτηση Δευ Ιουν 28 2010, 16:30 | |
| Εγω προκειται να το ξαναβλω μεσα για αλλαγη δαχτυλιδιων μιας που στην προηγουμενη αποπειρα που εκαναν μου αλλαξαν μονο τα επανω. Το επετρεψα σαν πειραμα γνωριζοντας εκ των προτερων οτι δεν θα γινει δουλεια. Τωρα που επεστρεψα απο διακοπες θα γινει η επισκευη οπως πρεπει.
Δυστυχως δεν εχω ψαξει να βρω ποιο αλλο μηχανακι της αγορας φοραει ιδια δαχτυλιδια στα καλαμια αν και ειμαι σιγουρος οτι καποιο υπαρχει. Συνεπως για τωρα τα δαχτυλιδια της SUZUKI ειναι μονοδρομος μεχρι νεωτερας. Η ιδιοκατασκευη δεν συνισταται καθοτι μιλαμε για ακριβειες εκατοστου του χιλιοστου (στη θεωρια τουλαχιστον) και καθοτι τα δαχτυλιδια εχουν επιστρωση μαλακου μεταλλου για να μην φθειρουν τα μη αναλωσιμα μερη. Τωρα το τι συμπεριφορα θα ειχε καποιο συνθετικο δαχτυλιδι τυπου teflon δεν ξερω.
Οσοι παντως επιχειρησουν να τα αντικαταστησουν εντος εγγυησης και πεσουν πανω σε επιστημονα τυπου "κοιτα να δεις φιλαρακι, φταιει που εχεις βαλει γεφυρα", μπορουν με ηρεμια να του εξηγησουν οτι η φθορα παρουσιαζεται στον διαμηκη ως προς την μοτοσυκλετα αξονα των δαχτυλιδιων (εκει που δεχεται καταπονηση η αναρτηση) ενω γεφυρα ασκει εγκαρσιες δυναμεις. |
|
| |
Dionyssis
Ηλικία : 55 Τόπος : Πάτρα Registration date : 26/04/2010
| Θέμα: Απ: ΄Μπροστα Αναρτηση Τρι Ιουν 29 2010, 08:10 | |
| - MILT έγραψε:
- Εγω προκειται να το ξαναβλω μεσα για αλλαγη δαχτυλιδιων μιας που στην προηγουμενη αποπειρα που εκαναν μου αλλαξαν μονο τα επανω.
Το επετρεψα σαν πειραμα γνωριζοντας εκ των προτερων οτι δεν θα γινει δουλεια. Τωρα που επεστρεψα απο διακοπες θα γινει η επισκευη οπως πρεπει.
Δυστυχως δεν εχω ψαξει να βρω ποιο αλλο μηχανακι της αγορας φοραει ιδια δαχτυλιδια στα καλαμια αν και ειμαι σιγουρος οτι καποιο υπαρχει. Συνεπως για τωρα τα δαχτυλιδια της SUZUKI ειναι μονοδρομος μεχρι νεωτερας. Η ιδιοκατασκευη δεν συνισταται καθοτι μιλαμε για ακριβειες εκατοστου του χιλιοστου (στη θεωρια τουλαχιστον) και καθοτι τα δαχτυλιδια εχουν επιστρωση μαλακου μεταλλου για να μην φθειρουν τα μη αναλωσιμα μερη. Τωρα το τι συμπεριφορα θα ειχε καποιο συνθετικο δαχτυλιδι τυπου teflon δεν ξερω.
Οσοι παντως επιχειρησουν να τα αντικαταστησουν εντος εγγυησης και πεσουν πανω σε επιστημονα τυπου "κοιτα να δεις φιλαρακι, φταιει που εχεις βαλει γεφυρα", μπορουν με ηρεμια να του εξηγησουν οτι η φθορα παρουσιαζεται στον διαμηκη ως προς την μοτοσυκλετα αξονα των δαχτυλιδιων (εκει που δεχεται καταπονηση η αναρτηση) ενω γεφυρα ασκει εγκαρσιες δυναμεις. Ok Doc!Αυτοί οι "επιστήμονες...! Θα περιμένω την αναζήτησή σου... και τα ξαναλέμε όταν καταλήξεις! Ευχαριστώ για τα φώτα σου! |
|
| |
zac
Registration date : 13/07/2008
| Θέμα: Απ: ΄Μπροστα Αναρτηση Πεμ Ιουν 09 2011, 19:10 | |
| Καλησπέρα στο φόρουμ, θέτω το δικό μου πρόβλημα σχετικά με την μπροστινή ανάρτηση [DL-650ABS], έχοντας διαβάσει ορισμένες περιπτώσεις, αλλά και με σκοπό να καταγραφεί ακόμα μία αστοχία. Γιατί θεωρώ ότι πρόκειται για αστοχία υλικού του κατασκευαστή.
Επιστρέφοντας από μεγάλο ταξίδι [~3.500 χλμ] έχω διαπιστώσει ότι χάνονται τα λιπαντικά της εμπρός δεξιά μπουκάλας. Το πρώτο πρόβλημα είναι ότι η ροή γίνεται πάνω στο δισκόφρενο και σαφώς μειώνεται η ικανότητα πέδησης της μοτοσυκλέτας. Σπεύδω στο συνεργείο και αντικαθίσταται το στεγανοποιητικό σετ (τσιμούχα-ξύστρα), αλλά μετά από λίγα χιλιόμετρα [<300] το πρόβλημα επανεμφανίζεται και μάλιστα εντονότερο. Παρέλειψα να πω ότι κατά τη διαδικασία αντικατάστασης των στεγανοποιητικών δακτυλίων, ψηλαφίζοντας την ίδια τη μπουκάλα εντοπίζω ίχνη σκουριάς!! Στο ανώτερο ειδικά τμήμα της (που δεν λιπαίνεται), τα ίχνη οξείδωσης είναι εμφανέστατα εξ αποστάσεως! Προφανώς πρόκειται για: Είτε εσφαλμένη κατεργασία αφαίρεσης τραχύτητας (επιμετάλλωση, λείανση), είτε για λανθασμένη επιλογή υλικού κατασκευής της ίδιας της μπουκάλας εκ μέρους του κατασκευαστή. Να σημειώσω ότι η μοτοσυκλέτα είναι μόλις τριών ετών, και με μόλις 25.000 διανυθέντα χιλιόμετρα. Για την πληρότητα του σχολίου μου να προσθέσω ότι το θέμα το αντιμετωπίζω μόνο με την καθ' όλα άψογη συνεργασία του τοπικού συνεργάτη της SUZUKI, δεν έχω ακόμα ενοχλήσει την ίδια την αντιπροσωπεία δεδομένου ότι έχει λήξη η εγγύηση. Φυσικά κάθε σοβαρή εταιρεία που σέβεται τον εαυτό της, τους πελάτες της και τα προϊόντα της, θα έπρεπε να είχε κάνει ήδη ανάκληση της παρτίδας και αλλαγή των πρόωρα φθαρμένων εξαρτημάτων, φυσικά και δεν αποτελώ την μοναδική περίπτωση...
Τις επόμενες μέρες, θα αντικατασταθεί η μπουκάλα και θα συνεχίσω να παρακολουθώ τη συμπεριφορά της.
Θα επιθυμούσα οποιοδήποτε σχόλιο, απορία ή παρατήρηση, ακόμα και πρόταση, από παρόμοια εμπειρία.
Με εκτίμηση
Χάρης / Χαλκίδα. |
|
| |
man_OS gold member
Ηλικία : 47 Τόπος : Αγ. Παρασκευή Registration date : 23/08/2008
| Θέμα: Απ: ΄Μπροστα Αναρτηση Πεμ Ιουν 09 2011, 19:41 | |
| φίλε μου, θα σε παρακαλούσα να περάσεις, ως είθισται, από τα ΝΕΑ ΜΕΛΗ να μας συστηθείς κανονικά και να πούμε τα καλωσόρισες |
|
| |
terino gold member
Ηλικία : 43 Τόπος : Athens Registration date : 15/01/2008
| Θέμα: Απ: ΄Μπροστα Αναρτηση Πεμ Ιουν 09 2011, 19:58 | |
| Μόλις λοιπόν περάσεις από τα νέα μέλη και μας συστηθείς, θα κατέβεις στην καλή σου με ένα 12άρι καρυδάκι, θα λασκάρεις τη μικρή βίδα που συγκρατεί τον μπροστά άξονα, θα φροντίσεις η μηχανή να είναι στο διπλό σταντ και βάλε κάποιον να στην κρατάει πίσω ώστε η μπροστά ρόδα να μην ακουμπάει.
Με αυτόν τον τρόπο θα αφήσεις τη δεξιά μπουκάλα ουσιαστικά ελεύθερη να κινηθεί πάνω στον άξονα μιας και έχει αυτή τη δυνατότητα και εκεί που θα μείνει μόνη της θα σφίξεις ώστε να μην ζορίζεται προς τα αριστερά ή προς τα δεξιά...
Λογικά αυτό θα σου λύσει το πρόβλημα αλλά θα πρέπει να βάλεις πάλι καινούριους στεγανοποιητικούς δακτύλιους και πιθανότατα και θρος. |
|
| |
|